Pregatirea pentru reparatia apartamentului
Pregatirea apartamentului pentru reparatie la cheie in Moldova – consta din doua parti: preliminare si organizatorice. Aceste etape noi le-am impartit in pasi, intr-un mod eficient pentru Dvs. Mai jos puteti face cunostinta cu ele, sa folositi aceasta informatie pentru a planifica actiunile Dvs in timpul reparatiei incaperii (apartament, oficiu, magazin sau cabana)
Cu ce trebuie sa incepeti?
Pasul 1. Chemati specialistul pe masurari
Pentru a calcula estimarile provizorii pentru lucrarile de reparatie in apartament sau oficiu, trebuie sa va intilniti la obiectul de lucru cu specialistul nostru, pentru ca el sa realizeze toate masurarile necesare, sa noteze toate necesitatile Dvs in privinta reparatiei, sa completeze proiectul tehnic pentru reparatie si sa raspunda la intrebari.
Masurarea datelor se face de catre specialistii nostri. Specialistul pe masurari este gata sa vina la obiect in orice moment, in zilele de lucru 9.00 – 19.00, simbata de la 9,00 pina la ora 15.00.
Etapa 2. Estimari preliminare
Rezultatul analizarii obiectului va fi o estimare preliminara pentru efectuarea lucrarilor de reparatii. Precizia standarta a estimarii preliminare constituie ± 10%. Estimarile sunt facute de experti, si sunt trimise clientului prin e-mail sau se inmineaza personal la intilnire.
Termenul de stabilire a bugetului – 3 zile dupa vizita la fata locului.
Pasul 3: Vizitati obiectul in timpul lucrarilor
Organizarea unei vizite la obiect de catre client , la care in acel moment se realizeaza reparatia. Sa vedeti oricare din obiectele noastre puteti in timpul zilelor de lucru de la 9:00 la 18:00, simbata 9.00 – 14.00.
Pasul 4: Vizitati oficiul SRL «HOME AGE» pentru semnare contractului
Daca in general sunteti multumit, atunci este posibil ca sa incheiati contractul. Pentru asta noi va trimitem contractul prin posta electronica, pentru pregatirea semnarii acestuia.
Pentru ca sa semnati contractul noi invitam clientul in oficiul SRL ,,HOME AGE,,. Dvs veti putea sa faceti cunostinta cu conducerea SRL ,,HOME AGE,, si in cele din urma sa luati o decizie privind incheierea contractului. De asemenea, odata cu incheierea contractului vine semnarea „Actului de primire a obiectului pentru reparatie” si transmiterea cheilor.
Pregatire pentru reparatie
Pasul 1. Analiza apartamentului si efectuarea masurarilor tehnice
Dupa primirea cheilor, la obiect merge proiectantul-inginer, pentru a analiza starea apartamentului. In cele din urma el clarifica urmatoarele intrebari:
- Necesitatea si volumul lucrarilor de demolare;
- Dimensiunea reala pentru compilarea planului de tonaj;
- Diferentele dintre nivelul podelelor in incapere;
- Efectuarea masurarilor peretilor curbi si devierea lor de la verticalitate;
Dupa rezultatele masuratorilor se intocmesc doua foi de desen – «Planul lucrarilor de tencuiala» si «Nivelele podelei» cu calcularile noastre pe dispozitivul podelii si lucrarilor de tencuire.
Pasul 2: Intilnirea la obiect cu proiectantul pentru a realiza proiectul tehnic
Principala (dupa semnarea contractului) sarcina comuna – sa se pregateasca proiectul tehnic – setul de foi cu desene, dupa care noi vom realiza reparatia. Pentru aceasta, proiectantul nostru se va intilni cu Dvs la apartament si va va asculta dorintele, va raspunde la toate intrebarile privind tehnica si designul, si va discuta cu Dvs variantele posibile ale solutiilor tehnice.
Etapa 3. Realizarea proiectului tehnic
Dupa rezultatele intilnirii se realizeaza proiectul tehnic. Foile cu desen gata, se trimit clientului prin email in format pdf pentru a primi aprobare. Termenul de realizarea a proiectului tehnic – 5 zile lucratoare.
Daca este nevoie schitele se corecteaza si se completeaza in dependenta de dorinta clientului. Cind schitele va vor fi pe placul Dvs, ele se vor confirma. Termenul de realizarea a schitelor – 5-7 zile lucratoare
Etapa 4. Realizarea estimarilor pe etape si calcularea materialelor brute
Pe baza proiectului tehnic confirmat, noi facem estimarile lucrarilor pe etape, planul-grafic calendaristic, specificatiile pentru materialele brute si materialelor de finisare. Termenul pentru realizarea documentatiei estimative – 2 zile lucratoare. Daca intocmirea estimarilor si specificatiilor nu corespund bugetului alocat reparatiei, se face o corectare a schitelor si recalcularea estimarilor.
Etapa 5. Solutiile pentru problemele organizatorice pentru inceperea reparatiei
Inainte de inceperea reparatiei se rezolva urmatoarele probleme: primirea unui avans pentru achizitionarea materialelor brute, cumpararea, livrarea, ridicarea, livrarea instrumentelor, intocmirea permiselor pentru lucratori, aranjarea asigurarilor cu electricitate si apa.
De asemeni apartamentul la inceputul reparatiei trebuie sa fie eliberat de mobilier si lucruri personale.