Departamentul special de management si control calitatii REMONT 24 in Moldova monitorizeaza toate obiectele existente ale companiei.
La etapele de reparare – Specialistul de la departamentul control si monitorizare a fluxului de lucru si a calitatii in constructii, viziteaza obiectul la care in prezent se realizeaza lucrari de constructii si reparatii. Vizitele nu sunt planificate si programate. Expertul departamentului de control – monitorizeaza activitatea brigazilor, inginerului si expertilor la acel obiect in Chisinau.
Responsabilitățile sale includ:
- Controlul normelor de desfasurare a lucrarilor de reparatii,
- Controlul asupra punerii in aplicare a tehnicii de siguranta,
- Monitorizarea respectarii calitatii standardelor de constructie si standartelor de calitate,
- Normele de utilizare a materialelor de constructie,
- Controlul venirii si graficul de lucru al expertilor la obiect si disciplina profesionala,
- Aspectul exterior al profesionistilor,
- Aspectul si starea obiectului in timpul repararatiei,
- Controlul calitatii executiei lucrarilor,
- Colectarea recomandarilor din partea Clientului despre specialisti.
Astfel, am exclus, incalcare grava a reglementarilor de siguranta, abaterea de la normele de aplicare a materialelor de constructii, intirzierea expertilor la locul de lucru, aparitia lucratorilor in stare de ebrietate, venirea la locul de munca intr-o forma inadecvata, pierderea sau utilizarea materialelor de constructii in alte scopuri, mizerie si haos la locul de munca, incalcarea normelor si regulilor de desfasurare a activitatii de lucru, munca prost executata.
In functie de rezultatele monitorizarii, se produce o excludere de moment la orice – incalcari, amendind profesionistii care efectueaza lucrari de reaparatii, pina la concediere pentru incalcari grave, cu conditia rambursarii daunelor aduse clientului sau din contra, premierea specialistilor dupa darea in primire a obiectului catre client. Astfel, excludem probabilitatea aparitiei neintelegerilor in timpul lucrarilor – toate erorile posibile in activitatea mesterilor sunt eliminate imediat.
Fiecare specialist al departamentului de control – realizeaza „raport de inspectie a obiectului”, in care face notitele corespunzatoare din cadrul acestuia sau criteriu de evaluare.
Si, de asemenea, in contractul nostru este declarat in mod clar:
8.3. Dezavantajele lucrarilor
8.3.1. In cazul in care clientul inainte de aprobarea unui certificat de primire a obiectului va identifica lucrari efectuate ce contrazic termenii acordului sau al normelor si reglementarilor in vigoare, contractantul pe propria sa cheltuiala si pe cont propriu, va trebui sa modifice acele lucrari pentru asigurarea calitatii in cel mai scurt timp posibil.
Principiul Remont 24 – oferirea lucrarilor de reparatii calitatative in constructii in Republica Moldova.
In ceea ce priveste clientii nostri:
1. Scopul nostru este de a face reparatii de calitate pentru ca Dvs sa ne puteti recomanda prietenilor si rudelor, pentru ca acestia sa apeleze la noi.
2. Noi oferim numai servicii de inalta calitate in domeniul renovare si constructie in Moldova:
-Ne angajam sa facem numai munca pe care vom fi in masura sa o facemp in timp util, cu o calitate corespunzatoare;
-Nu ne angajam sa facem anumite lucrari daca, nu avem suficiente resurse pentru a garanta calitatea si finalizarea lor in timp util ;
3. Compania noastra este cinstita fata de clientii sai.
Noi nu “impartim” niciodata clientii dupa bani, dar le propunem sa efectuam anumite lucrari, numai in cazul in care considerati ca intr-adevar exista aceasta necesitate.
Costul pentru repararea apartamentului conform contractului nu se schimba in procesul de reparatie. De asemenea, la noi lipsesc lucrarile ascunse, platile, amortizarea echipamentelor, etc. Veti fi la curent cu toata informatia privind cheltuielile, legate de reaparatia in apartament.
4. Suntem intotdeauna deschisi pentru clienti.
Suntem intotdeauna deschisi pentru Dvs, gata pentru a oferi sfaturi complete si corecte pentru Dvs, chiar daca nu comandati reparatia la noi.
Suntem intotdeauna gata sa va organizam o excursie la obiecxtul Dvs, pentru a putea sa va convingeti in realitate de calitatea serviciilor noastre, precum si sa aflati parerile clientilor nostri despre noi, chiar de la ei.
Biroul nostru este mereu deschis pentru Dvs la Chisinau, nu ne ascundem in spatele usilor securizate prin care nu puteti trece.
Pe site-ul nostru va oferim o informatie completa si onesta privind costul tuturor serviciilor.
5. Compania noastra este loiala clientilor sai si este intotdeauna de partea Dvs.
In cazul in care apar dispute, daca opiniile angajatilor si clientul nostru difera – compania sta intotdeauna de partea clientului, in cazul in care angajatul nostru nu este in masura sa dovedeasca nevinovatia lui;
Suntem intotdeauna gata pentru a corecta erorile in munca care o face, chiar daca aceasta este legata de pierderi financiare, și facem asta imediat.
6. Conducerea companiei REMONT 24 trebuie:
Sa asigure respectarea tuturor normelor stabilite in cadrul companiei, standardelor de servicii si calitatea acestora;
Sa imbunatateasca in mod continuu procesele de lucru pentru a obtine cele mai bune rezultate privind calitatea, sa actiona in interesul companiei cu buna credinta si cu daruire deplina.
In ceea ce priveste angajatii nostri:
1. Succesul companiei noastre depinde in primul rind de succesul angajatilor nostri. Profesionalismul, entuziasmul pentru ceea ce-i place si talentele acestuia ne permit sa ocupam o pozitie de lider pe piata constructiilor din Moldova.
2. Facem toate eforturile pentru a crea cele mai favorabile conditii pentru declansarea potentialului de dezvoltare si profesională a fiecarui specialist. Orele de curs de mester, ateliere de lucru, seminare, cursuri de formare.
3. In activitatea noastra folosim echipamente moderne de calitate inalta si sigure de la cei mai importanti producatori externi si interni, pentru a realiza nu numai calitatea perfecta a muncii, dar, de asemenea, pentru a asigura siguranata maxima si confortul expertilor nostri.
4. Noi credem ca, fluxul mare de cadre de munca duce direct la o reducere semnificativa a calitatii serviciilor, asa ca noi depunem efort maxim intotdeauna pentru a pastra angajatii calificati si constiinciosi, consideram, de asemenea, necesar sa sustinem disciplina si etica profesionistilor pentru a obtine o munca de inalta calitate pentru clientii nostri.
In acest mod, REMONT 24 isi propune o serie de sarcini individuale: sprijin pe deplin, un control precis si in continuu sa imbunatatim performanta si calitatea serviciilor noastre pentru a satisface pe deplin nevoile clientilor nostri, mentinerea reputatiei noastre ca un antreprenor de incredere, onest si profitabil pentru toate lucrarile de constructii si finisare in Moldova.
Reparatie apartamente in Moldova de la REMONT 24