REMONT 24 asigura executarea tuturor lucrarilor de constructie si de finisare la obiectul Dvs, in stricta conformitate cu toate codurile si normele de constructie, vizate in, legislatia Republicii Moldova, precum si alte standarde profesionale general acceptate si practici in domeniul constructiilor si finisarea prestarii serviciilor in Republica Moldova.
Perioada de garantie pentru realizarea lucrarilor de catre specialistii nostri este de 1 an de la data primirii tuturor lucrarilor de constructii si de finisare in Moldova.
Documentul de garantie este un contract care prevede urmatoarele:
Articolul 11. Garantii.
11.1 SRL HOME AGE garanteaza:
11.1.1. Executarea tuturor lucrarilor din suma prevazuta la articolul 2 din Tratatul privind №0000 „____” __________ ___ 20 de ani, in conditiile contractului.
11.1.2. Calitatea buna a materialelor, structurilor, echipamentelor si sistemelor, care corespund cu proiectul specificatiilor acestora, standardele de stat si conditiile tehnice, disponibilitatea certificatelor corespunzatoare, pasapoarte tehnice si alte documente care sa ateste calitatea acestora.
11.1.3. Calitatea de executie a tuturor lucrarilor, in conformitate cu proiectul, documentele de lucru si reglementarile si specificatiile aplicabile.
11.1.4. Eliminarea in timp util a deficientelor si a defectelor constatate in timpul receptiei lucrarilor si perioada de exploatare garantata a obiectului.
11.1.5. Functionarea perfecta a sistemelor ingineresti si a echipamentelor la exploatarea normala la locul obiectului.
11.2. Perioada de garantie a calitatii muncii este de 12 (douasprezece) luni de la data semnarii de catre parti a executarii finale a lucrarilor.
11.3. In cazul in care, in perioada de garantie la exploatarea obiectului vor fi identificate greseli ca rezultat al activitatii cerintelor tratatului, partile vor trebui sa faca un raport de munca nesatisfacatoare, in care se vor stabili data descoperirii defectului si se va indica data indreptarii greselii. Contractantul va elimina grreselile descoperite pe propria cheltuiala si in termenul specificat in actul de refacere, dar nu mai mult de trei (3) zile de la data notificarii de catre Client a Contractantului despre neconformitatile detectate, cu exceptia cazurilor in care aceste greseli sunt provocate de incalcarea regulilor de functionare a obiectului si altor actiuni ilegale ale Clientului sau a altor parti terte.
11.4. Conditia perioadei de garantie nu se aplica in cazurile in care punctele slabe, defectele si alte neconcordante cauzate de utilizarea necorespunzatoare a rezultatelor muncii.
Daca gasiti rezultate ce nu corespund rezultatelor lucrarilor conform contractului, sunati la biroul nostru si la obiectul Dvs. va sosi de echipa de specialisti pentru a realiza actul de reclamatie privind munca nesatisfacatoare, in care se va stabili data descoperirii defectului si se va indica data indepartarii sale. Si, in termen de cel mult 3 zile – toate lucrarile vor fi fixate.
Pe parcursul 2009-2014, procentul de aparitie a cazurilor de garantie nu a depasit 3% din numarul total de obiecte realizate.
Reparatie apartamentelor in Moldova – REMONT 24